Online campagnes die converteren

Online gaat veel verder dan een leuk idee. Voor veel van onze klanten is het de essentie van de organisatie. Het is verkoop, fit to processes, ziet er eenvoudig uit en communiceert de waarden van het merk.

Wij ontwikkelen online campagnes met een combinatie van middelen. Van websites, apps, social media tot online campagnes. Bij een succesvolle website snapt een bezoeker direct waar hij is, wat er te koop is en wat het onderscheid is ten opzichte van andere aanbieders. Hij wordt nieuwsgierig gemaakt en aangezet om actie te ondernemen.

Het succes van converterende online campagnes is niet meer te vatten in één gouden strategisch uitgedacht idee. Online gedrag verandert voortdurend en de consument wordt slimmer. Meten, analyseren en optimaliseren dus. Het is daarom essentieel dat de online activiteiten naadloos aansluiten bij de processen en data van onze opdrachtgevers. Succes heb je niet zomaar, daar blijf je aan bouwen.

Brand Builders ontwikkelt online campagnes die verkopen:

  • Verkade Facebook-activatie: meer dan 30% boven doelstelling
  • FrieslandCampina: 13.000 mensen een gratis pakje melk
  • Sulfree: 2x genomineerd als website van het jaar

Websites & apps

We ontwikkelen websites en apps en werken deze uit van wire frame, design tot kant-en-klare PSD’s.

Klik hier

Online activaties & social

Onze online activaties en social campagnes dragen altijd bij aan de kernwaarde van het merk. Maar als het even kan (en gewenst is), dan letten wij ook op een hoge conversie. We voeren de regie over de uitvoer van social-mediastrategieën, we voeren ze uit, monitoren en sturen bij.

Klik hier

Video & animatie

Video is steeds belangrijker voor de online performance. We ontwikkelen videoscripts, animaties en produceren in eigen huis. Bij grote producties schakelen we gespecialiseerde productiebedrijven in.

Klik hier

Online campagnes die we ontwikkelden voor klanten

Verkade – Doe je niet zonder

Verkade koektruck

Campina Wereldmelkdag

Is het glas halfvol of vol?

TenCate

A Box full of Hopes and Dreams

Huls verovert de wereld

Henk, Arjan en René leggen de wereld droog

Onze 6 best verkopende ideeën

  • Carbonell +22% meer volume
  • PeterPrint van 0 naar 7 ton omzet
  • Huls worst van onbekend naar 25.000 fans op Facebook
  • Ideeën voor Campina 39 miljoen pakken vla verkocht
  • Talens brush pen verkrijgbaar in 65 landen en in bijna 1300 winkels
  • Holland Matjes van nieuwe naam tot snelgroeiend superfoodmerk