Skip to main content

Het begint bij merknaamontwikkeling

Merknaamcreatie is een van de meest strategische investeringen die je doet. Een sterke merknaam differentieert, is kort, duidelijk, goed te spellen en vertelt een verhaal. Een goed bedachte merk- of productnaam heeft merkwaarde en creëert een haakje voor pr, storytelling, advertising en andere communicatie.

Bij naamcreatie zijn de merknaambescherming en domeinbeschikbaarheid belangrijke aspecten. Met ons stappenplan ‘merknaamcreatie’ ontwikkelen wij sterke en creatieve merknamen die verkopen.

Huuskes

Een herpositionering en restyle van de Huusstijl.

Holland Matjes

Een merknaam die direct duidelijk maakt wat we doen.

Brassica Koolzaadolie

Het eerste koolzaadoliemerk van Nederland.

Huls Pay-off

The Best Worst of the World

Sulfree merknaam

Een naam die zegt wat het doet.

Arturo merknaam

De naam Arturo is een combinatie van Art en Puro.

PeterPrint merknaam

Het bekt lekker. En het is heel persoonlijk.