Vraag

Huls is het authentieke worstmerk uit Vlagtwedde. Ze staan bekend om hun heerlijke droge worsten. Om te verjongen en consumenten in het westen ook aan te spreken, zijn er vele succesvolle activaties ontwikkeld onder andere rond het Oktoberfest.

Het Oktoberfest is steeds populairder in Nederland, en past helemaal bij Huls droge worst. Of wiskundig gezegd: Worst + Bier = Plezier. Met een leuke HTML5 game bereiken we de jonge doelgroep. De introductie van de Facebook-app ondersteunen we met een slimme online campagne met optimaal bereik binnen de doelgroep.

Huls Oktoberfest Game Logo

Het spel werkt heel simpel: Heidi hupst vrolijk rond in haar dirndl, wie de meeste worstjes in haar decolleté gooit, die wint. (Don’t try this at home.)

Resultaat

Oké, er zijn wellicht chiquere acties te bedenken, maar met deze realiseerden we wel veel brand awareness. En we kregen honderden deelnemers aan het spelletje … En daar ging het om.

Digitaal activeren?

Susanne weet hoe het echt werkt!