Vraag
Verkade introduceert Dubbeldik en Flinterdun; dubbeldikke melkchocolade en flinterdunne extra pure chocolade. Gevraagd: een smartbudget Facebook- en social-media-activatie.
Verkade introduceert Dubbeldik en Flinterdun; dubbeldikke melkchocolade en flinterdunne extra pure chocolade. Gevraagd: een smartbudget Facebook- en social-media-activatie.
Om een social media relevante campagne te maken, hebben we de introductie gekoppeld aan een nieuw social-mediathema: ‘vriendschap door dik en dun’. En dat sloeg direct aan. Via een Fanbooster app geven consumenten aan voor wie zij door ‘dik en dun’ gaan. Als beloning ontvangen de gelukkigen een dubbeldik en dun Verkade-chocoladepakket.
In korte tijd hebben meer dan 6700 deelnemers meegedaan aan deze activatie. Ruim 35% boven de gestelde doelstellingen op basis van mediabudget.
Neem een flinke portie bureau ervaring, vermenigvuldig dat met jong talent, gooi er een snufje positivisme over en je hebt Brand Builders, een team van onverschrokken denkers, makers, regelaars en kantklossers. We voelen ons thuis in het volle speelveld van concept, strategie en design. We werken met pure emotie aan merken en benaderen onze projecten met nieuwsgierigheid, talent, ervaring en een potje Mario Kart.