Je bent gek op wijn, maar je krijgt er regelmatig een beetje last van; 23% van alle wijndrinkers herkent dit. Het sulfiet in de wijn is meestal de boosdoener, en het kan zorgen voor een tikje chagrijn. Sulfree lost dit ongemak op met één druppeltje en een smile. Sulfree is een eenvoudig natuurproduct en maakt het sulfiet in de wijn onschadelijk.
Vraag
Hoe maak je Sulfree bekend bij de potentiële doelgroep, en hoe stimuleer je probeeraankopen?
Aanpak
Een heldere (mobile) site, een zelftest, goede ratings en een tot verkoop stimulerende webshop met een zeer eenvoudig bestelproces.
Voor de beleving op de site is er een uitlegvideo van Sulfree-bedenkster en vinologe Jaqueline Niesten, waarin zij haar persoonlijke zoektocht omschrijft. Eenvoud is de sleutel.
Resultaat
De (mobile) site van Sulfree is in 2015 gelanceerd en al twee keer genomineerd voor website van het jaar. Inmiddels heeft Sulfree meer dan zesduizend klanten die op regelmatige basis bestellen. En krijgt Sulfree gemiddeld een 9 voor het product en zijn webshop.