Een nieuwe website

Koninklijke Verkade is sinds 2014 onderdeel van het wereldbekende koekjes- en chocoladebedrijf Pladis dat in 130 landen actief is. Onder andere hierdoor zijn ook de merken Godiva, McVitties en Carr’s toegevoegd aan het merkenportfolio van Koninklijke Verkade. Een mooi internationaal bedrijf, mooie merken, lekkere producten en dus ook een interessante internationale werkgever.

De website van Koninklijke Verkade was mede hierdoor toe aan een update. De site wordt met name bezocht door mensen die meer over een van de merken willen weten of mensen die een leuke baan of stage zoeken. Heel uitgebreid hoeft de site niet te worden. Maar wel up to date en goed geschikt voor werkzoekenden.

De doelgroep voor de site was duidelijk; met name werkzoekenden en consumenten met een algemene vraag. Belangrijk dus dat Koninklijke Verkade online gelijk een stevige, duidelijke en transparante indruk maakt. Met (korte) uitleg over de historie, de merken en vooral ook de mensen. Mensen die bij Koninklijke Verkade werken, van alle verschillende afdelingen, doen kort hun verhaal waarom ze zo graag voor Koninklijke Verkade werken. Dit geeft een eerlijke, positieve vibe! Laat de sollicitaties maar komen!

Digitaal activeren?

Susanne weet hoe het echt werkt!