The Force is Grace

Topsporters zijn fascinerend, motiverend en een goede drager voor je merk. Dat zag Dutch Gymnastics (KNGU) ook in en ontwikkelde een nieuw platform: The Force. Op dit platform staan de Nederlandse top turners en turnsters centraal. Enerzijds om een de fans een kijkje in het leven van de topsporter te geven en enthousiast te maken voor de sport, anderzijds om aantrekkelijk te worden voor commerciële sponsoren.

The Force is grace is het platform voor de vrouwelijke top tunsters. Brand Builders ontwikkelde het logo en de website.

Brand Builders dacht mee over de inhoud, de opbouw en het design. Hoe zorgen we zowel voor een professionele zakelijke uitstraling en een aantrekkelijke, benaderbare uitstraling voor de fans. Wat zijn leuke weetjes, vaste rubrieken en variabele content.

Thewebmen bouwde het platform. Dutch Gymnastics zelf zorgde voor alle content.

Lef, expressie en grenzen verleggen, daar staat turnen voor. En dat moet het platform ook uitstralen. Qua inhoud maar ook qua look & feel. In beeld maken we de koppeling naar dieren. Elke turnster koos zelf het dier dat bij haar paste. Brand Builders maakte voor iedere tunsters een gecombineerd beeld van dier en eigen portret.