De 14e van februari. Hij staat rood omcirkeld op de inhaakkalender bij veel bedrijven en dat hebben we geweten. Geen top 10 lijstje van ons met de beste of grappigste social posts. Dat hebben er al genoeg gedaan. Wel een lijstje met leuke andere inhakers die we gevonden hebben vanuit verschillende invalshoeken; in producten, maatschappelijke boodschappen, maar uit gewoon erg mooie uitingen. Kijk je mee?

Burger King | Classic Valentine’s share

2 extra sneetjes in een deksel en een extra rietje en je kunt een nieuw product introduceren: De Valentijns drinkbeker van Burger King. Om samen van je drankje te genieten. Een samenwerking tussen Burger King en Coca Cola.

Diesel | #makelovenotwalls

Een prachtige artistieke film, geregisseerd door David LaChapelle, waarin Diesel een statement maakt. De Diesel tank breekt in hartvorm door de mentale en fysieke muren en zorgt voor een plek vol geluk, liefde en saamhorigheid.

Team refugees | Turn V-day into we day

Doe eens een keer iets anders op Valentijnsdag. Refugeeswelcometodinner.com spoort aan om op Valentijnsdag de liefde aan de gemeenschap te tonen in plaats van alleen aan je lief door middel van een diner met vluchtelingen. Leuke social posts en een toolkit met alles wat je nodig hebt voor het organiseren van een eetdate met mensen die je nog niet kent, vindt je op deze site.

Bekijk de website hier:
www.refugeeswelcometodinner.com

Mediamonks | Just beautiful

Gewoon mooi. Dat is ie. Deze animatie van Mediamonks.

Pleurop | stuur verwelkte bloemen

Geen bloeiende relatie meer? Gaat je liefdesleven niet helemaal over rozen? Op 14 februari, de internationale dag van de liefde, helpt ‘Pleurop’ je een handje. Voor slechts een paar euro stuurt de dienst een bosje dode bloemen naar je (toekomstige) ex-geliefde. Voor ons de top Anti-Valentijnsactie.

Tele2 | 2GB aan liefde

Tele2 richt zich met name op de jonge doelgroep en geeft deze op Valentijnsdag het beste cadeau wat je ze kunt geven. Absurd veel data: 2 GB om precies te zijn. Hoe abonnees deze GB’s gebruiken, dat maakt niet uit. Al heeft de provider wel een paar ideetjes. Zoals elke paar minuten een sexy snapchat versturen of uren lang matches swipen op de datingapp Tinder.