PepsiCo kiest voor de creativiteit van Brand Builders

PepsiCo kiest Brand Builders als preferred creatief full-servicebureau voor alle merken van PepsiCo in de BeNeLux. Brand Builders ontwikkelde vorig jaar het succesvolle Quaker Cruesli activatieconcept ‘Creëer je eigen Cruesli’ voor België en Nederland. Deze actie hoorde bij de meest effectieve acties van PepsiCo in 2019. Het bureau gaat aan de slag voor meerdere merken o.a. Quaker, Lay’s en Doritos. Inmiddels is de samenwerking geformaliseerd.

Shopper marketing

Judith Mensink-Büter, Operational Director van Brand Builders: “Ons bureau sluit aan bij het gewenste internationale bureauprofiel van PepsiCo. We zijn een echt slagvaardig bureau met veel creativiteit en met een goede operationele aansturing. Meer dan andere bureaus op dit moment, hebben we veel affiniteit met (shopper)marketing en de FMCG markt. En we kunnen de shopper inzichten ook vertalen naar creatieve en succesvolle POS-materialen. Daarbij zoeken we naar een goede balans tussen het centraal stellen van de shopper en het ‘merkdenken’. Die combinatie maakt ons uniek.”

Content studio

Brand Builders beschikt over een eigen content, animatie en fotografie studio. Hierdoor kunnen klantvragen altijd snel en heel breed worden opgepakt. “We hebben er heel veel zin in om PepsiCo te helpen om deze merken verder uit te bouwen. De volgende mooie projecten, waar wij onze creativiteit in kwijt kunnen, staan alweer op de planning!” aldus Barry de Louw, Creative Director van Brand Builders.

Over Brand Builders

Ideeën die verkopen
Brand Builders is een full service marketingcommunicatie bureau met veel klanten in de Food & FMCG branche, die op zoek zijn naar veel creativiteit en unieke inzichten in hun (shopper)marketing uitingen. Brand Builders werkt graag voor klanten die een langdurige samenwerking willen aangaan en waarmee ze samen kunnen bouwen aan mooie merken met ideeën die verkopen.