Bar-le-Duc en Raak kiezen voor Brand Builders

Na een bureauoriëntatie heeft United Soft Drinks gekozen voor Brand Builders voor het ontwikkelen van een 360 merkcampagne voor Bar-le-Duc. Voor de introductiecampagne van Raak Puur ontwikkelde het bureau de Out-of-Home campagne en de digital/online strategie.

Shoppermarketing

Brand Builders werkt volgens de shopper marketing principles. Deze zijn steeds belangrijker voor challenger merken. Communicatie gaat natuurlijk om het merk, maar ook om het activeren van de shopper. De shopper is overal, online, nearstore en instore. Wie de shopper raakt ziet de verkoop stijgen. Daarmee kan je als ambitieus retailmerk momenteel het verschil maken.

Over Brand Builders

Ideeën die verkopen
Brand Builders is een full service marketingcommunicatie bureau met veel klanten in de Food & FMCG branche, die op zoek zijn naar veel creativiteit en unieke inzichten in hun (shopper)marketing uitingen. Brand Builders werkt graag voor klanten die een langdurige samenwerking willen aangaan en waarmee ze samen kunnen bouwen aan mooie merken met ideeën die verkopen.