Hazelnoot Karamel
Verkade Hazelnoot Karamel in melkchocolade. Dat klinkt heerlijk en dat is het ook, dat kunnen we je zeggen. Eén van de belangrijke onderdelen van de introductiecampagne is de online video. En deze mochten wij in onze vernieuwde contentstudio voor Verkade ontwikkelen.
Jong, vlot en mouth-watering
Dit zijn de belangrijkste woorden uit de briefing. Met een goede voorraad van deze heerlijke chocolade, borrelen de eerste ideeën op in de brainstorm. Mouth-watering, dan denk je al snel aan close-ups, smeltende chocolade gemengd met karamel. Vlot en jong, daar gaan de gedachten naar stopmotion en fun.
Stopmotion is het antwoord
We ontwikkelden een online video die beide elementen bevat maar ook past binnen het afgegeven budget en een snelle productietijd: Stop-motion gecombineerd met close up food shots. De hazelnoten werden besteld, platen karamel gemaakt en achtergronden besteld.
Dat smaakt naar meer!
In de edit zoeken we de perfecte combinatie tussen vlot en snel met de smakelijke food beelden tussendoor. Dat is even zoeken met zoveel beeldmateriaal. Maar het resultaat mag er zijn. Check het zelf! En proef ‘m ook vooral eens!