Vraag

Gehwol-voetverzorging is bestemd voor zowel de professionele als de consumentenmarkt. Voor de Nederlandse markt wil de klant een nieuwe ‘soft & care’-lijn introduceren die zich richt op een jonger publiek. De verpakkingen van een soortgelijk product in de professionele lijn is de basis voor de consumentenlijn.

Gehwol - Soft & Care

Idee

De bestaande verpakkingen zijn verouderd en hebben geen aantrekkingskracht op de jongere doelgroep. Toch willen we absoluut geen packaging revolutie. Want dat zou de oudere doelgroep van het merk vervreemden.

We hebben de grenzen van ‘de rek’ echt opgezocht. De verpakkingen zijn opgestrakt en veel cleaner. Opvallend in het schap zijn de krachtige visuals en een eigentijdse typografie. Evolutie, maar geen revolutie.

Resultaat

Het design zorgt voor meer rust en kwaliteitsuitstraling in het schap en daarmee voor een hogere schapsnelheid.

Verpakking met schapkracht?

Susanne weet hoe!