Skip to main content

Nieuwe merkcampagne: Jan komt eraan!

Eind 2021 leerden we Jan kennen. En dat klikte gelijk goed. Jan is hét premium merk in koelverse pannenkoeken, poffertjes en deeg. We startten de samenwerking met het team van merk Jan, een merk van Cerelia. Gelijk een feestje gebouwd natuurlijk! Alle BB collega’s aan tafel. Heerlijke creaties maken met de pannenkoeken, poffertjes en deeg van Jan. Lachen, gieren, smullen.

Destijds werden we gevraagd om na te denken over de communicatie op merkniveau. We ontwikkelden een aantal creatieve concepten en die vielen goed in de smaak, maar de timing om er echt mee door te pakken was toen niet ideaal helaas. Nu wel! Jan komt met een nieuwe verpakking en wil de marketing op het merk intensiveren.

Nu de volgende hap, want anderhalf jaar later is het moment daar. In de Brand Builders keuken ruikt het alweer heerlijk, er is een merkcampagne in de maak, inclusief TV commercial en het hele assortiment van Jan komt op tafel: poffertjes, pannekoeken en deeg. Einde van het jaar wordt de campagne uitgeserveerd. De eerste gang? Overheerlijke poffertjes. Wat zijn die BB-ers toch een boffertjes.

Eind van het jaar dus meer over Jan 🥞