Vraag

Iedereen wordt blij van Mona-toetjes. Maar tijdens de feestdagen zijn ze toch net een tikkeltje te gewoon. Op die dagen laat de consument zich uitsluitend nog door luxe toetjes verleiden.

Samen met Mona hebben we een exclusief paasassortiment ontwikkeld, waarbij Brand Builders de nieuwe designs voor zijn rekening nam.

Mona 1

Idee

Pasen ontwikkelt zich tot een nieuw jaarlijks culinair hoogtepunt. De aandacht verschuift van het paasontbijt naar het paasdiner. Dit gegeven hebben wij gebruikt bij het ontwikkelen van het nieuwe design. Dat is meteen ook de reden dat we de traditionele paaskleuren, geel en groen, niet hebben gebruikt. We zijn all-the-way chique gegaan. Met een luxe verpakking en een luxueus toetje dat de apotheose vormt van het paasdiner.

We vervingen het bekende Mona ‘Rood’ voor een mooie zwarte styling. De luxe, verleidelijke stijl van fotograferen benadrukt het premium gevoel.

Mona 2
Mona 4

De zwarte verpakkingen met goudfolie geven de verpakking extra klasse en uitstraling. De binnenkanten geven passende serveertips. Zo transformeren we het doordeweeks toetje in een luxe toetje voor een bijzondere feestdag.

Voor pasen al uitverkocht!

Resultaat

De nieuwe verpakkingen met hun luxe en feestelijke uitstraling vormen een aanvulling op het Mona-assortiment. De verkoopresultaten waren boven alle verwachtingen. Het paasassortiment van Mona was al voor Pasen uitverkocht.

Mona Toetje

Verpakkingen met schapkracht?

Susanne weet hoe!