Reclame vaak onmisbaar voor effect

Advertising is vaak essentieel voor brand awareness. Zelfs de online conversie gaat omhoog als je zichtbaar bent in het straatbeeld. En ook zijn de effecten van offline campagnes direct te merken op de winkelvloer.

Het effect van advertising neemt toe als je de valkuilen en beperkingen kent. Je moet eerst aandacht trekken door opvallend te zijn, en vervolgens wil je ook nog een boodschap meegeven.

Elk medium heeft daarom zijn eigen eisen. Buitenreclame vraagt om heldere en korte boodschappen. Tv-campagnes moeten ook effectief te gebruiken zijn als online preloaders. En advertenties mogen ouderwets verleiden. Niet alleen online, ook de traditionele middelenmix voelt zich bij ons thuis.

Brand Builders ontwikkelt multimediacampagnes die verkopen:

  • Billboard Mona Mia: met een spontane merkbenoeming van 97%;
  • TVC Carbonell: 20 % groei in marktaandeel;
  • Outdoorcampagne Toetjesdag: Mona deelt 15.321 toetjes uit.

RTV-producties

We zorgen dat een commercial opvalt en optelt.

Klik hier

Outdoor reclame

We ontwikkelen outdoorcampagnes die je je ‘indoor’ herinnert.

Klik hier

Print-uitingen

We ontwikkelen, schrijven en produceren opvallende uitingen met een verleidelijk verhaal.

Klik hier

Campagnes die we ontwikkelden voor klanten

Huls Kerstadvertentie

Ook tijdens kerst leggen we de wereld droog

Lowik sloopweken

Sloopweken bij Lowik

Campina botergoud

Volle eerlijke producten mogen weer op tafel.

Verkade koekmaatjes

Introductie Koekmaatjes aan de handel

10 tips voor advertising
die meer verkopen

Onze 6 best verkopende ideeën

  • Carbonell +22% meer volume
  • PeterPrint van 0 naar 7 ton omzet
  • Huls worst van onbekend naar 25.000 fans op Facebook
  • Ideeën voor Campina 39 miljoen pakken vla verkocht
  • Talens brush pen verkrijgbaar in 65 landen en in bijna 1300 winkels
  • Holland Matjes van nieuwe naam tot snelgroeiend superfoodmerk